2012. augusztus 13., hétfő

Kockásfülű kétszer

Hangának tavaly októberben ünnepeltük az első szülinapját. Már legalább egy hónappal a nagy esemény előtt tervezgetésbe kezdtem, sok-sok ötletem volt, szinte már sajnáltam, hogy csak egy tortát kell elkészítsek.

Hanga legkedveltebb alvós pajtását Kockásfülű Nyúl személye teszi ki - olyannyira szereti, hogy már kettő van nálunk forgalomban a Nyúlból, biztos ami biztos -, ezért esett a végső választásom egy ilyen alakú tortára. Teli találat volt, Hangának legalábbis nagyon elnyerte a tetszését a Twilight torta krémével készített Nyuszi Pajtás.


Azonban nem Hanga volt az egyedüli a szülinapon, akit megragadott ez a forma torta. Decemberben érkezett a kérés felém Hanga egyik Nagybátyjától, hogy a Lánya a fülét rágja egy olyan Kockásfülű torta miatt, amilyen Hangának is volt. Ezúttal viszont nem volt szükség nagy tortára, hiszen a Kislány szülinapi gyerekzsúrjára készítettem, ahol hatan voltak jelen, no meg persze a torkos Apuka, aki elárulta, nem fogja bánni, ha marad neki is egy-két szelet a csokis nyuszi tortából. A szeletszámbeli különbség miatt úgy láttam jónak, ha a Nyuszi fülét csupán a tortabevonó teszi ki.

Komoly nehézséget jelentett a torta épségben tartása, Hanga ugyanis magának követelte, de végül épen megérkezett az Ünnepelt örömére a gyerekzsúrba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése